Vés al contingut

Que Fem? Com ho Fem?

Que Fem? Com ho Fem?


 

Molt més que Robòtica!!!

 

LEGO® Education ROBOTIX® és una activitat extraescolar innovadora i divertida que desenvolupa les habilitats i competències del s.XXI i promou l’interès per la ciència i la tecnologia.

Plantegem filosofia LEGO® Education ROBOTIX® , motivem als nens i nenes davant de problemes i reptes de manera creativa, fomentant la necessitat d’experimentar i descobrir noves habilitats, l’interès per investigar mitjançant el joc i la col·laboració en un procés més social aplicant competències de pensament crític a situacions imprevisibles del món real.

Treballem la metodologia LEGO® Education ROBOTIX® , que es basa en la construcció activa i el descobriment guiat dels participants.

Els nens es diverteixen mentre aprenen i desenvolupen aquestes competències.

Contribuïm a que els nostres nens i joves siguin creatius, actius, solucionadors de problemes, capaços de treballar en equip i de comunicar les seves idees!. Treballem l’error com a part de l’aprenentatge i gestionar la frustració.

 

 

No només utilitzem materials pròpiament de robòtica com WeDo 2.0 i Mindstorm® EV3, també utilitzem tota la gama de materials de LEGO® Education com Màquines i Story Starter per complementar i maximitzar l'aprenentatge en aquesta activitat.

Proposem petits reptes que cada vegada van adquirint més dificultat, promovent l’interès per les

                    Ciència, Tecnología, Enginyeria, Art i Matemàtiques.

 

Una dada molt significativa es que la demanda de professionals relacionats amb STEM augmentarà més que relació a la resta de professions (21% Vs 3% entre 2010 i 2020) segons un estudi de “European Centre for the Development of Vocational Training”.

La principal característica de l’educació STEM es que està basada en la pràctica. L’experiència substitueix a l’aprenentatge passiu i memorístic de tal manera que s’ofereix un mateix concepte en diferents contextos, per que l’alumnat pugui crear connexions entre les diferents disciplines mitjançant la seva pròpia experiència. A més , és una bona eina per aprendre a solucionar problemes, desenvolupar la creativitat, la curiositat. La paciència i el treball en equip.

L’alumnat d’avui és el que en el futur resoldrà els problemes, així dons, dotar-los amb els coneixements i habilitats STEM necessaris per tenir capacitat d’innovar, imaginació i a més, ser grans pensadors està en les nostres mans.